Aangekomen in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Charlotte Marleen - WaarBenJij.nu Aangekomen in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Charlotte Marleen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

14 November 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na 36 uur en nog een beetje zijn we dan aangekomen in Nieuw Zeeland! Een flinke reis maar achteraf gezien vonden we het wel meevallen en zoals we al hadden verwacht is het de moeite waard. En zoals jullie waarschijnlijk al verwachten, heeft dat niet alleen te maken met de mooie natuur in Auckland maar ook met al het moois dat we onderweg hebben gezien ;-)
We waren tijdens het vliegen wel zo erg van de waps dat we niet meer wisten of het maandag, dinsdag of woensdag was! Maar eenmaal aangekomen was het woensdag dus daar houden we nu maar aan vast. Beetje jammer is wel de jetlag, maar dat komt helemaal goed. Hopen we.
Onderweg hebben we gelukkig veel grappige dingen meegemaakt, dat breekt zo lekker ;-)
Tijdens onze stop in Sydney wist Lot weer gelijk wat er allemaal zo geweldig was aan Ozzie: suuuuper aardige mensen, stuk voor stuk.. Wel even afleren om niet gelijk je levensverhaal te gaan vertellen als mensen zeggen "hi, how are you?" want daar zitten ze dan ook weer niet op te wachten ;-)
We moesten trouwens door de doane uitgebreid gecontroleerd worden omdat we eten mee hadden, koekjes en drop. Toen wij als enige naar die section 4 gestuurd werden vroeg Lot met een zielig stemmetje "are they going to eat my cookie?", dit leverde grappige blikken op bij de douane, achteraf gezien waarschijnlijk omdat Leen een stempel miste op het aangifteformulier ;-)
We zitten nu bij de oom en tante van Marleen in hun bed and breakfast. We worden ieder moment opgehaald om naar het centrum te gaan en om een strand te bezoeken met onze personal guide Tom, het neefje van Marleen. Morgen naar Bay of Islands!

• 14 November 2013 - 07:01

De reis begint goed ;-)
    Veel plezier! Eveline.

• 14 November 2013 - 08:07

Samantha:

Haha! Ik kan me die actie van Lot ook precies voor de geest halen

• 14 November 2013 - 09:27

Carolien:

Hoi Charlie fijn dat die lange reis er nu op zit.
    Heel veel plezier en genieten,
    groetjes ook aan Marleen. Doei Carolien

• 14 November 2013 - 10:52

Linda:

Oh oh....hadden we jullie toch niet al dat lekkers mee moeten geven! Haha! Klinkt als goed begin dames, geniet ervan! X

• 14 November 2013 - 16:06

Nele:

Klinkt goed dames, geniet ervan! Is het weer ook nog een beetje jaloersmakend? ;-)

• 14 November 2013 - 17:18

Kim:

Leuk dames! Ik word al helemaal nieuwsgierig naar de volgende verhalen.
    Veel plezier

Marijke:

Super meiden, lekker hoor naar het strand!! Genietse, X

• 14 November 2013 - 21:51

Dana:

Meiden, heerlijk dat het achteraf toch meeviel! Haha o jee hoop niet dat ik de boosdoener was met de cookie ;) gelukkig konden ze de tekst erop dan wel lezen :) Have fun en ik verwacht meer van dat soort interessante foto's in m'n app XXgeniet, geniet, geniet!

• 14 November 2013 - 23:14

Puts:

Yes! De kop is eraf!
    En het begint meteen goed! Veel plezier nogmaal!

• 15 November 2013 - 00:34

Ellen:

Hoi meiden!
    Welkom in Nieuw Zeeland!
    We zien jullie wel verschijnen voor een glaasje! :)

• 15 November 2013 - 12:32

Sabine:

Leuk!!!

• 16 November 2013 - 18:21

Constantijn, Karin En Alex:

We blijven jullie volgen en houden kontakt!
    Veel plezier en een mooie tijd gewenst.
    xxxx van ons

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Charlotte

Het is zo ver! Onze droom wordt eindelijk in vervulling gebracht! Lot wil al 7 jaar terug naar Australië en Leen heeft de droom van langer-op-reis.. Beide gaan nu écht gebeuren, de tickets zijn geboekt! Half november tot eind december zullen we rondreizen in Nieuw Zeeland. Vlak voor oud en nieuw vliegen we naar Sydney. In Australië gaan we reizen tot de eerste week van februari. Dan zit het avontuur van 3 maanden er alweer op en vertrekken we weer richting Nederland. Volg ons via deze site, we proberen geregeld een verhaaltje te uploaden met wat foto's erbij.

Actief sinds 03 Aug. 2013