Tickets geboekt - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Charlotte Marleen - WaarBenJij.nu Tickets geboekt - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Charlotte Marleen - WaarBenJij.nu

Tickets geboekt

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

05 Augustus 2013 | Nederland, Nijmegen

Gister was het nog even spannend. We wilden de ticket gaan boeken die we de week ervoor al hadden gezien. WEG! Ineens waren de tickets weg, foetsie, niks-noppes-nada over. Ofja, de prijs was verdubbeld en de reistijden waren minder gunstig. Computer opnieuw opgestart en voila, daar waren ze weer. Goede reistijden, goede prijs, 'onze ticket' was er weer. Waarschijnlijk had het toch te maken met wat vrouwelijke gebreken op dit vlak, we hebben namelijk ook even gekeken of het misschien een optie was om first class te vliegen (maar helaas), instellingen terugzetten is er waarschijnlijk bij in geschoten. Enfin, hier zullen we het verder niet over hebben.

We vlogen elkaar om de hals! Gejuich en gegil! We hebben geboekt! Toen we de bevestigingsmail kregen was het helemaal compleet. Alles driedubbel gecheckt, alles klopte. Wij waren tevreden. Eindelijk konden we boekjes gaan kopen want boekjes kopen voordat je op reis gaat brengt ongeluk. Dus, samen naar de boekhandel waar we gelijk nóg wat eurootjes hebben laten rollen.

Samen met onze Lonely Planets zijn we op het terras gaan proosten op deze dag. Memorabel! Zie ook onze profielfoto. Lief hè, die gelukkige koppies.

Nu de volgende dingen regelen: visums, verzekeringen, bankzaken.. Je moet er iets voor over hebben, om 3 maanden vakantie te kunnen vieren aan de andere kant van de wereld. ;-)

• 05 Augustus 2013 - 21:02

Constantijn:

Hallo dames, hartstikke leuk. Geniet maar van de voorpret.

• 02 September 2013 - 22:00

Charlotte:

Nog 69 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver:):):):):)!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 03 September 2013 - 20:14

Linda:

Nou dames ik heb me aangemeld voor de mail-update! Ben erg benieuwd naar jullie reis en de super ervaringen die jullie op gaan doen! Lot en Leen, super veel voorbereidingsplezier nog!! Nog maar een 'paar' nachtjes slapen! Xx Lin

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Charlotte

Het is zo ver! Onze droom wordt eindelijk in vervulling gebracht! Lot wil al 7 jaar terug naar Australië en Leen heeft de droom van langer-op-reis.. Beide gaan nu écht gebeuren, de tickets zijn geboekt! Half november tot eind december zullen we rondreizen in Nieuw Zeeland. Vlak voor oud en nieuw vliegen we naar Sydney. In Australië gaan we reizen tot de eerste week van februari. Dan zit het avontuur van 3 maanden er alweer op en vertrekken we weer richting Nederland. Volg ons via deze site, we proberen geregeld een verhaaltje te uploaden met wat foto's erbij.

Actief sinds 03 Aug. 2013